CrossCreekRapids

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Ingela - 12 november 2011 20:18

Jag blir galen! I alla jäkla skrymslen och vrår här på gården (och det är en hel del) finns en uppsjö med "braohasaker" som aldrig kommer att bli braattha så nu jävlar ska skiten bort. Jag började i hölidret idag, fast där var det mest saker på fel ställe. Nu är det stället klart och det är skönt :) I morgon ska jag ta tag i lekstugan, sen blir det resten. Visst fasar jag för att ta tag i vissa vrår men nu SKA det göras. Jag ska inte behöva leta en halv dag för att hitta något och nu ska alla lådor markeras med vad de innehåller och sakerna ska vara på ett ställe och femtio. Ett praktexempel är allt virke vi har, det finns på tre ställen. I gamla hönshuset, i korntorken och i maskinhallen. Nu ska allt på ett ställe, travat efter grovlek. Enkelt o smärtfritt att hämta, då det är klart vill säga... 

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards