CrossCreekRapids

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Ingela - 4 november 2012 19:27

Jag har haft fyra dagar ledigt från jobbet men inte varit direkt sysslolös. 

Torsdag blev en "garndag". Fredag hämtade mamma och H nycklarna till sin nya gemensamma lägenhet så vi agerade flytthjälp. Det blev dock lite trångt med alla bilar vid hyreshusen. Vid mammas gamla lägenhet flyttade det in nya grannar och vid mammas nya lägenhet flyttade en granne ut. Som mest var vi nog fem bilar med fyra släp vid en lägenhet. Vi hann flytta alla saker  så söndag morgon stod vi redo med skurmopparna i högsta hugg och skurade ur den gamla lägenheten, med fyra vuxna och en liten stjälpreda så var vi klara vid 13. Sen blev det skruva IKEA-möbler i den nya. Trötta och möra åkte vi hemåt och sa att söndag var vilodag. Jo, tjena, vilodag... Gumman fick ett "nytt" skrivbord, hennes rum är städat, hönsen fick nytt spån, tvättkorgen är tömd och några varv är virkade på sista vanten. 

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards