CrossCreekRapids

Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Ingela - 18 juli 2008 19:57

En marknad som inte längre liknar en marknad. Marknad för mig är små marknadsstånd med hantverk inte ett gigantisk marknadsstånd men industriellt framställda varor. Allt tappar liksom sin charm, blir mer ett stort köpcentrum. En annan sak som jag inte heller anser passar på en marknad är loppisstånd. Passar liksom inte in i en marknad.

Sen har vi dessa arma stackars jyckar igen, ids inte ens tjabbla om det igen. Lämna de bara hemma så de får ha sina tassar hela.

Annars har här inte mycket hänt, mamma med särbo är här, har varit här sen deras semester startade så det blir lite pysslande bara. Plockade ut ur växthuset igår så vi kan flytta det och börja bygga på det nya. Ska bli skönt att få börja odla i hink och slippa det hemska ogräset. Jag är en lat trädgårdsodlare, pallkragar, ogräsplast och täckbark är kära vänner i odlandet. Visst kan det fortfarande dyka upp ogräs men inte i samma skala, det är överkommligt. 

Nu ska jag återgå till tv:n och mysa lite.


Hare bra

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards