CrossCreekRapids

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Ingela - 2 december 2010 19:30

Vi har vid ett flertal tillfällen frågat dottern om vad som önskas i julklapp och svaren har varit varierande men här kommer de bästa önskningarna:


- Snickarbyxor så jag kan hjälpa mamma måla och verktyg så jag kan hjälpa pappa laga.


- En grävskopa...


- Jag behöver inga leksaker det har jag så mycket av, jag behöver kläder då mamma säger jag växer som ogräs.


- Ett mjukisdjur till P så han slipper sova själv, han har ju ingen Ior.


Snickarbyxor och verktyg ska hon få, bara rida på hjälpsamheten, grävskopa får hon ingen trots att pappa vill ha en stor. Kläder får hon också, säkert i massor men P; du får klara dig utan en Ior även om det kanske är ensamt ;)


Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards