CrossCreekRapids

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Ingela - 19 februari 2011 22:08

      

Av Ingela - 19 februari 2011 21:55

Då veckan har varit kallare än kallast och bottennoteringen låg på -36 eller -37 har utstyrseln varit allt annat än lätt. Till och från jobbet; skoterställ trots bil. Vem vet var bilen stannar i den kylan och då tror jag inte det spelar någon roll om den är ny eller gammal. Utebestyren hemma på kvällen har också varit allt annat än lätt, skoterställ även här. Har dock en annan mössa hemma, som är så gräslig att jag vet knappt om jag törs visa fotot...  (Jag är inte Reima-nörd, jag lovar ;) )

  

Den är stulen av mamma som köpte den nån gång på 70-talet och sen lagt den på skämshyllan, den borde ha stannat där men den är gudomligt varm och stoppar blåsten fint. Så därför får den leva vidare.

Förutom att dra på sig denna stass i tid och otid så har jag stickat och virkat en hel del, har faktiskt fått skavsår på pekfingret    men bilder på det kommer senare. 

Sen gnällde P lite på alla tulpanbilder så nästa inlägg blir på de sista tulpanbilderna. Det var bara så kul att leka med macrot...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards