CrossCreekRapids

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Ingela - 26 februari 2011 20:50

Denna lilla sak gjorde jag till T då han skulle döpas, vet inte om den passar men de skulle testa vid tillfälle. Är den för liten (vilket jag starkt misstänker) så tar jag hem den och fixar till den.

  

Av Ingela - 26 februari 2011 20:44

Jag är ingen trogen kyrkobesökare, det händer endast om jag är inbjuden på dop eller bröllop men varje gång jag är in i en kyrka så hänförs jag över vilken utsmyckning det är inne i en kyrka och ingen är den andra lik. Dessa bilder är från Piteå Stadskyrka

     

Dopet då? Ja, det var min brors och K´s lille T som skulle döpas. Lille T var väl inte världen lyckligaste över detta lilla tilltag då han helst ville sova i vagnen och inte få vatten på huvudet. Sen var det dopfika och som vanligt fikar man alltid lite för mycket... funderade starkt på att skippa middagen då vi kom hem men det blev ändå och det var gott med lite salt efter allt sött. 

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards