CrossCreekRapids

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Ingela - 23 april 2012 20:24

Här är sig nästan allt som vanligt förutom att våren verkar ha svårt att bestämma sig. Inget ovanligt egentligen, det har hänt att jag har kört skoter på valborg och det går inte längre men snöar gör det... och slaskar gärnet. Ett par galonbyxor till Gumman räcker inte så jag ska handla ett par till i morgon. Då finns det iaf en mänsklig chans att ett par hinner torka mellan geggavarven. 

Huggormen har också vaknat, tror det är enda vårtecknet här. Gubben "fyndade" två stycken under en snöhög vid bron. De var aningens trötta, förmodligen både av kyla och nyvakenhet. Inte mycket sol att värma sig i här inte. 


Själv har jag gjort bort en jävulsvecka på jobbet, jag tryckte in alla utvecklingssamtal på en vecka. Ville ha de bortgjorda. Dagis lyckades pricka in sitt utvecklingssamtal samma vecka, vad är oddsen? Lyckades byta tid på dagissamtalet med en annan mamma och dagen var räddad men jag var aningens mosig i boetten då vi hade Gummans. Inte många hästar i hagen då inte. 

Nu är det sju veckor kvar av vårterminen och jag längtar! Ärade sommar och semester får gärna komma i morgon även om jag gillar mitt jobb så behöver jag ledigt. Det har varit ett halvtungt år... eller heltungt ibland...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards