CrossCreekRapids

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Ingela - 1 april 2011 22:11

Var tog Mars vägen? Det var ju nyss 1 Mars och idag redan April. Jag tror jag har missat en hel månad! För att inte tala om år! Var "sekreterare" på vårat arbetslagsmöte i veckan och sen ska det in i ett worddokument och in på vår arbetslagssida. Fick ett asgarv när kollekan läste det, jag hade skrivit 2001 istället för 2011... Hmmm...

Mitt aprilskämt till eleverna blev en sak jag och kollegan stal från Västerbottenskuriren, en svensexa som gått lite snett och killen fick fyra barn under Januari månad. Det blev liksom inget bröllop för den stackaren. Då jag har invandrarelever blev diskussionen lite rolig att höra på och en elev sa "Den killen har legat i..." Kan man lugnt säga... Sen var det en som tänkte till och undrade om det var första April. Själv har jag sluppit bli lurad, vad jag vet i alla fall. Förutom då min hjärna spelade mig ett spratt i morse, då Gubbens klocka ringde undrade jag varför i allsin dar han hade ställt klockan en lördag men med närmare eftertanke var det fredag. Ville gråta en skvätt men det var bara se glad ut och åka till jobbet. Har lördagkväll nu så helgen blir i alla fall lite längre :)

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards