CrossCreekRapids

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Ingela - 7 april 2011 20:22

Gumman har sett ut som ett monchichitroll senaste månaderna men tiden har liksom inte räckt till för att åka till favvoC i Piteå men nu var det verkligen dags så i onsdags blev det av. Det surrades från bokningsdag till vi äntligen var där, dvs tre dagar. Suck så less jag var men väl där så skötte hon sig exemplariskt. Gumman tyckte att mamma också skulle klippa sig och jag behöver det men jag vet inte hur jag ska klippa mig, inte heller om jag ska färga. Det slutade med en bokad tid hos C med helt fria tyglar för henne att göra vad hon vill. Misstänker grovt att hon även tänkt färga på nått sätt då jag tror bokningen blev en långcession. Spännande och se vad hon hittar på och jag litar på henne. Själv har jag en tendens att snö in på en frisyr. Gummans frisyr då? Jo, det blev en kort page med lugg, precis som Gumman ville :) Sen blev knalla på stan, Gumman bestämde affärer och det blev gymnastikskor, en klänning, keps, paraply och armband. Ett genomgående tema var Hello Kitty. Det blev en riktig mormor-, mamma-, dotterdag och hon var nöjd sen. 

Idag efter jobbet blev det shopping till mig. Fyndade ett par nya skor som kommer att hålla livet på landet, hoppas jag.

Crosswalking tror jag de hette... klarar då grus bättre då tämpningen ligger inbyggd i sulan och inte öppet. Jag har pajjat många dämpare med sten och sen är de inte bekväma.

Det blev faktiskt en sak till Gumman också, fy på mig, men då hon verkligen gillar klockan och siffror just nu så hakar jag på och köpte en klocka åt henne.

Ja, jag vet, kattfan igen...   

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards