CrossCreekRapids

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Ingela - 15 augusti 2011 19:47

Har inte varit det minsta nervös för att börja på nya jobbet, det har ju ändå varit nästan samma jobb på en annan plats men i morse då jä**** så nervös jag var. Jag nästan skakade då jag kom fram. Det är inte bra att glömma bort att vara nervös för då kanske man pytsar ut det lite mer istället för att ta allt på samma dag. Dock inget att oroa sig för, jobbarkompisen/arna är helt underbara och verkar vara lika tokiga som jag. Hitta kommer jag att ha lite problem med ett tag men det löser sig nog, jag har det viktigaste i samma korridor; arbetsrum, klassrum och kaffe. 

På lunchen drog vi iväg och käkade lite gott och då vi skulle tillbaka så fick jag skämmas, min jä***, sa****, biljä*** vägrar starta. Trots mek både från mig och en arbetskompis man så vägrade den starta, det blev bogsering till min bror (jag skämdes då jag blev bogserad genom stan) och jag fick låna en av deras bilar. Nu är det SISTA gången den vägrar starta, jag har hotat med skroten. 

Annars flyter det mesta på som vanligt här hemma och inga större saker på händer i skogen. 

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards