CrossCreekRapids

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Ingela - 5 november 2010 20:02

Skulle till optikern i Piteå idag för den sedvanliga linskontrollen, är totalt blind utan. Ser färger men inte konturer.

Vilken bil skulle jag då ta; härken med de oförklariga elfelen som dör lite titt som tätt eller den röda som fungerar men som har smygpunka? Valde härken med elfelen, det skulle bli lättare att hitta någon som skruvade lös och satte tillbaka pluspolskabeln på batteriet om jag inte skulle orka än att ställa sig och byta däck. Däcket fixar jag också själv men hatar domkraftar som följer med bilen, vilket jävla meck att få dem till att fungera och vad är upp och ner?

Trot eller ej men bilen startade fint alla gånger trots en miljon start och stopp då jag passade på att handla julklappar också. Ja, jag vet att jag är på tok för tidig men i år har jag tänkt mysa i december och INTE jaga julklappar som en värpsjuk höna utan värprede. Det finns inget värre, fullt i folk, stress, svett och tårar. Nä, tacka vet jag en glöggmugg, tända ljus och mys med familjen.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards