CrossCreekRapids

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Ingela - 25 november 2010 20:58

...och jag vet inte var jag har lagt den. Känner mig låg och vill helst bara gå i ide, det blåser, är kallt och snöar. Jag vill till solen, värmen och ledigheten. Eller den kunde få komma till mig så jag slapp åka någonstans, vet inte om jag hittar orken till att åka.

Förutom att jag tappat bort orken så knatar svenssonlivet på med jobb och skola, inget himlastormande händer här inte. Ja, jag kanske får ta tillbaka det där då jag har två vänner som är gravida, inte med varandra dock utan med var sin karl. Roligt :) Jag själv planerar dock ingen nr 2 så ni behöver inte ens fråga när det är dags för oss, jag går mot strömmen just nu men varför inte? Det är bara döda fiskar som flyter medströms ;)

En annan rolig sak hände faktiskt i helgen, fick främmande av en gammal klasskompis från Granstiden och vi har inte träffat varandra sen vi gick ut -98. Tänk vad Facebook kan åstadkomma... mycket hade vi att prata om.

Nu börjar även vårt "fyllaårrally"... H och bror idag, Gubben den 13 dec, Gumman 21 dec, mamma 26 dec, P 4 jan och jag har säkert glömt någon.... Jo min andra bror väntar smått i dec också, beräknat till den 21 dec. Gumman kanske får någon att fylla år med.

Nu när jag skriver så händer det faktiskt en del även om det inte känns så, tror jag är hemmablind...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards