CrossCreekRapids

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Ingela - 6 februari 2010 21:28

Click to Mix and Solve

Av Ingela - 6 februari 2010 20:08

 


Jag fick en award av Susanne och nu ska jag berätta sju saker om mig själv och sen skicka den vidare till 7 bloggar som jag läser.


1. Heminredning är inte min starka sida.

2. Jag använder sällan kjol eller klänning, känner mig inte hemma i det.

3. Jag ÄLSKAR skor och gärna högklackat. (rimmar dåligt då man bor i skogen.)

4. Jag är i grunden utbildad avbytare.

5. Är ibland för envis för mitt eget bästa.

6. Vill gärna äga fjällkor, bruksnordis, får och fler höns men det kostar mer än det smakar...

7. Använder sällan smink, stjäl onödig tid framför spegeln på morgonen.


De sju bloggarna jag vill tillägna denna award är:

lisa; för att jag älskar hennes bilder och hon inspirerar mig i mitt fotande.

Stickat och sånt; för hon stickar så härliga saker och får mig att vilja sticka mera.

Koola Viola; för att hennes sätt att skriva piggar upp mig.

Edet Zoo; för att hennes pyssel inspirerar mig att pyssla mera, vilket jag egentligen är ganska dålig på.

Katsura; för hennes fina foton och inspiration.

Här och nu; jag är inte ensam med mina "boiskogenproblem".

Snurra du min värld; för att hon får mig att inse att en vardag går att få ihop trots jobb, barn, hus och aktiviteter.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards