CrossCreekRapids

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Ingela - 13 februari 2010 21:36

Fast den är nog egentligen långt borta men nu kan våren börja anas lite. Solen har strålat från en klarblå himmel och det har endast varit -5 ute. Hela familjen har passat på att vara ute och lapa c-vitamin, behövligt efter ett par månaders polarkyla och snöstormar. Gumman tog ett par varv i skidspåret med H under tiden gjorde vi andra upp eld, kokade choklad och degade pinnbröd. Det blev en lunch ute alltså, helt underbart. Jag har knogat på med bebisbyxorna också, det blev lite akut med dom då bebisen ville ut sex veckor för tidigt. Gummans lillkusin.

Den 12/2 fick min syster och J en liten kille på 2100 gram och 46 cm lång. Jättegrattis till bebben!

Upptäckte dock till mitt förtret att jag beställt ett nystan för lite till byxorna så jag måste beställa ett till. Som tur är var det jättesnabb leverans, nu får vi bara hoppas på att hon kvar samma färgbad.

Nu blir det snart hoppa i duschen och sen inte lådan då vi ska till Umeå i morgon med storebror för att kika på kattungar och det kommer INTE att följa med någon hem. P kommer att roa Gumman de timmar vi blir borta.

Ska bara sticka ett par varv till innan jag agerar.   

Av Ingela - 13 februari 2010 17:29

   

Av Ingela - 13 februari 2010 08:21

Click to Mix and Solve

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards