CrossCreekRapids

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Ingela - 28 februari 2010 19:37

Click to Mix and Solve

Av Ingela - 28 februari 2010 19:14

Nu har det snöat i två dagar, jävla snö! Jag är nöjd med det vi har nu. Självklart ska jag till skolan också i veckan i detta vita virvlande helvete. För en gångs skull är jag hyffsat förberedd inför lektionerna, vilket inte hör till vanligheterna då det gäller Spec.peddan Den har varit grymt trög och oinspirerande...

Helgen har spenderats i skolans tecken då jag haft fullt upp annars i veckan. Igår satt jag med grammatiktentan som lämnades in med god marginal och idag har jag suttit med spec.ped som vi ska ha till i veckan. Nu är det full fart mot B-uppsats i båda kurserna, jag tror jag dör av lycka! Not...

Som tur är har det snöat hela helgen så jag har inte känt mig onyttig av att sitta inne, finns inget värre än då solen lyser och det är lagomt kallt ute och jag måste sitta inne. Usch.

Nu ska jag se lite tv innan sängen kallar.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards