CrossCreekRapids

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Ingela - 2 mars 2010 20:55

Click to Mix and Solve

Av Ingela - 2 mars 2010 20:35

En normal familj har barn i soffan.

En normal familj har barn i sängen.

En normal familj har barn vid middagsbordet.

En normal familj samtalar med sina barn.

En normal familj gosar med sina barn.


Vi gör visserligen allt av detta med Gumman i detta hus så visst är vi normala MEN vi har även tre katter som ska vara med så...


Vår familj har barn och tre katter i soffan.

Vår familj har INGA barn i sängen men tre katter. (Gumman gillar inte att sova med oss.)

Vår familj har barn och tre katter vid middagsbordet. (De sitter i soffan och i fönstret och tigger.)

Vår familj samtalar med barnet OCH tre pratglada katter.

Vår familj gosar med katterna efter att Gumman somnat på kvällen.


I natt var jag bara glad över att ha tre katter i sängen då jag frös nått kopiöst. Det blåste rakt mot lilla fönstret i vårt sovrum och det visade sig inte vara direkt tätt då mitt hår fläktade (kändes det som) då det kom riktigt hårda vindilar. Gloria kom och tyckte synd om mig vid tresnåret och kurade ihop sig tätt intill mig. Mjukis intog mysställning vid mina fötter och Daylight tätade åt fönstret då hon la sig där. Hon tar upp hela fönsterbrädan. Först då somnade jag sött och var givetvis trött som ett as då klockan ringde. Inte blev det bättre då det var rykande snöstorm ute och köra till Luleå var allt annat än kul. Snacka om att köra i mjölk och trafiknötter fanns det gott om. Skaffa färdtjänst eller åk tidigare! Nu har då jag och Gumman tagit sportlov resten av veckan, ska bli så skönt.

Nu åter till tv:n en stund innan sängen. Hmm måste natta hönsen först, ut i snöstormen alltså...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards