CrossCreekRapids

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Ingela - 18 mars 2010 20:58

Efter lite funderande och kommentarer så blir nog denna blogg fortsatt spretig. Jag gillar den också som den är. Planen om att starta en ren bildblogg finns dock kvar men kommer inte att påverka bilderna här.

Tyvärr har jag inte kunnat lägga in pussel på ett tag då mitt Java på datorn verkar ha sagt upp sig, ska be Gubben titta på det inom en snar framtid. Behöver ju Java då jag ska ladda upp skolarbeten också...


Idag har det varit surväder, ännu mera snöhelvete! Jag och Gumman placerade oss i vardagsrummet mer eller mindre hela dagen. Jag passade på att sticka en del och Gumman ville också sticka så hon fick ett restnystan och stickor 20... Såg rätt kul ut men nöjd var hon. På eftermiddagen drog vi iväg till mamma och käkade pizza, gott var det men tyvärr så får jag alltid lida för mitt pizzasvullande. Min mage gillar inte alls pizza så det blir samarin och kamomillte efter en pizza.


Nu ska jag hoppa i duschen så jag är klar för lådan då Gubben kommer hem, han har varit på skogskurs så jag har varit gräsänkling här hemma i kväll. Har jag fått nått gjort då? Knappast...


Av Ingela - 18 mars 2010 20:48

Har stickat en Åremössa till min syster, hon ville ha en grön och den är verkligen grön. Är lite knalligare i verkligheten...


Startade även upp nästa projekt som är en röd Åremössa till Gumman, hon ville så gärna ha en och vad gör man inte för sina barn? När jag beställde garn till den så beställde jag även garn till en OS-mössa åt mig själv. Den kommer dock inte att bli sverigerandig utan helröd. Jag gillade inte sverigerandningen men gillade stilen på mössan.

Av Ingela - 18 mars 2010 20:36

   

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards