CrossCreekRapids

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Ingela - 28 mars 2010 22:04

I helgen har inte många knop blivit gjorda men idag bestämde vi oss för att åka till P o S. P skulle hjälpa mig med det sista i min språkanalys och Gubben skulle hjälpa de med datorn. Ljudet hade lagt av.

Rykande snöstorm var det då vi åkte och kung bore har väl strött ut ca 3 dm snö på två dagar. När vi kommer till Källbomark så skottar en med traktor där, backar tillbaka då vi kommer körandes MEN ser oss inte utan kör ut igen. Gubben har dock släppt gasen innan detta men vad hjälper det? Tokbromsar, inget händer, tutar men vad gör det? Vi tar snödrivan, mycket mjukare än att ta traktorskopan... Här "parkerade" vi.    Adrenalinkicken var ett faktum.

Inga personskador, inga bilskador och 10 min senare var vi uppdragna av traktorföraren. Färden till P o S kunde fortsätta, min språkanalys är i princip klar och de har fått tillbaka ljudet på datorn, den saknade drivrutiner.

Slutet gott allting gott   

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards