CrossCreekRapids

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Ingela - 15 mars 2010 20:38

Min blogg är spretig känner jag och jag måste nog göra något åt det.

Det är Dagens bilder, Pussel, Stickat o Virkat och orkidéer som känns som hyffsat stora kategorier här inne. Pusselkategorin tillkom då jag hade noll inspiration för fotografering då det var konstant kallt och dåligt väder. Jag gillar själv pusslena och jag vet att de är uppskattade av flera som läser bloggen. Orkidéerna ligger mig varmt om hjärtat likaså Dagens bilder. Jag vill egentligen inte sluta med något alls men bloggen spretar och jag vill kamma den. Funderar på att ha kvar denna spretiga blogg och kanske starta upp en ny ren bildblogg och en helt ny orkidéblogg. Då har jag separerat ut dessa två kategorier och sen fortsätta med ruffset här med lite bilder, lite pussel, lite handarbete, lite tråkig text och lite djur. Fördelen med två rena bloggar att de som gillar mina bilder slipper allt annat och de som vill läsa om mina blommor slipper också allt annat lullull.

Då jag vill veta vad mina kära läsare tycker så har jag gjort en liten omrösning så klicka gärna på det just du gillar mest, rösta flera gånger om ni gillar flera saker. Omröstningen blir min kam och jag kan sen utifrån den fundera ut hur jag ska göra.


Nu ska jag ta mina spretiga funderingar med mig ut till hönsen och natta dom.

Av Ingela - 15 mars 2010 20:36

   

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards