CrossCreekRapids

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Ingela - 6 januari 2011 20:52

Då jag just nu har segband till internet så har jag hunnit göra massor annat. Gummans bolero blev klar efter många om och men, de sista varven på kragen var som att dra katten baklänges på heltäckningsmatta och det fanns massor annat som var roligare men nu är den äntligen klar. Gumman blev glad och ställde gladeligen upp som modell.

     

Kanske skulle modellen ha tvättat av sig lunchen innan fotografering...


Min ananssjal går frammåt också, det är mitt lilla tv-projekt men nu måste jag börja fundera på hur jag ska göra slutet, min ryska är inte så bra, den är obefintlig. Ska köra en google-translate få se om jag lyckas luska ut något. Fotot är sen några dagar tillbaka så jag har hunnit en bit längre än det visar.

Virkade en ananasduk för herrans massa år sen och jag har plockat fram den för att se hur jag gjorde slutet där, blir kanske nått sånt. När jag är helt klar kommer givetvis foto på det också.


Min moebiussjal växer också, har dock inte fotat den lilla bollen. Knökandet som var i början är över och nu växer den stadigt. Har dock en bra bit kvar på den. Har haft den som "syjunteprojekt" så det har inte gått så fort men nu vill jag ha den så lite mer krut läggs ner på sjalen.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards