CrossCreekRapids

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Ingela - 28 januari 2011 19:38

Jag har inte så mycket tid kvar att blogga på inte heller att läsa alla bloggar jag skulle vilja läsa varje dag. Kommentarerna uteblir hos er :( sorry... ska försöka bli bättre :)


Igår var jag förbi en kollega på hemvägen, de hade en läcker sak på köksgolvet.

Den här skulle jag och Gubben behöva då vi inte är riktigt överens trots GPS om var vädersträcken är. Jag har rätt ;) 

Kollegan hade även en helsöt kissemiss, ett par storlekar mindre än våra.

Hade lite problem att få henne att sitta stilla... 

På tal om kattkräk så hade en av våra (jag tror jag vet vem) kissat i Gummans säng nu i kväll. Jag HOPPAS verkligen att det var en engångsföreteelse i form av dotter dyker snabbt upp och formligen skrämmer vettet ur katten. 

En kisse som kissar på andra ställen än kattlåda eller ute lever farligt här...


Fick garnet till min och mammas mössa idag :) Ska börja i kväll med mammas. 

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards