CrossCreekRapids

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Ingela - 6 mars 2011 19:09

Idag har äntligen blåsten mojnat och solen har strålat från en klarblå himmel med några plusgrader. :) Efter lunch bar det av ut och sen härjade vi ute ett par timmar. Gubben städade ut höliret från all bark och mojjs från vinterns klyvande, nu får jag nog äntligen in bilen igen. Bättre sent än aldrig. Jag och Gumman har roat oss med att leka kurragömma, matat hönsen och sparkat. Gubben var faktiskt med en stund och åkta madrass/pulka med henne. Sen har tvättmaskinen gått på högtryck efter en veckas jobbande. Fattar inte hur mycket kläder en familj på tre kan producera på fem dagar, helt otroligt! 

Kragen har jag hunnit sticka på också, det går inte fort men det går framåt. Får se hur mycket jag hinner nu när jag har sportlov, brukar kliva upp med Gubben för att få ett par timmar egentid och den brukar spenderas med nått i händerna...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards