CrossCreekRapids

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Ingela - 3 april 2009 20:08

Tiden går fort, alldeles för fort. Det var ju nyss helg. Tror jag ska stoppa i några halvtaskiga batterier i klockan så den går lite saktare. Jag hinner inte med längre.


I helgen kommer det nog inte att hända så mycket, jag ska plocka fram lite påskpynt. Brukar ha en riskvast med vippor i kuvösen och en gul duk i köket det är allt. I år har jag faktiskt storat mig med att köpa påskservetter för 10:- och ett par prickiga hönor. Hönorna har jag säkert nämnt tidigare...


Jag ska även försöka hinna med lite i skåpet, fick av en orkidévän två nya idag. En Howeara utan efternamn, får se vad det är då den blommar och en Paphiopedilum Gold Dollar

Gold Dollar kommer med knopp också.

Tack för dom :)


Sen blir det nog mest bara plocka och städa som vanligt. Måste ta igen det jag missat i veckan.


Ha en trevlig fredagkväll!

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards