CrossCreekRapids

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Ingela - 4 april 2009 20:40

Idag har jag planterat mina frön som skulle ha varit i jord för länge sen. Bättre lite sent än aldrig... Det blev även sätta tre orkidéer på bark då de skulle in i skåpet. Vill helst inte ha krukor där inne, ser inte naturligt ut då. Det går i och för sig inte få helt naturligt då bakgrunden är hönsnät och orkidéerna på bark sitter fast med bomullstråd men ju mindre onaturligt desto bättre.


Har även plockat fram påsken här inne, duken, kycklingarna och servetter. I morgon ska jag försöka plocka lite påskris och sätta upp i kuvösen. Idag har det snöat så det kändes inte så kul att hämta då. Det ska vara vår i luften då man hämtar påskris...


Nu ska jag göra ett litet sista ryck innan jag dör för kvällen.


Ha dé


Vacker morgon tidigare i veckan.

Av Ingela - 4 april 2009 20:29

Nu har jag fotat de jag fick av min vän.

Paphiopedilum Gold dollar:


Howeara


Så  här ser skåpet ut just nu:


Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards