CrossCreekRapids

Alla inlägg den 18 april 2009

Av Ingela - 18 april 2009 07:19

Igår hade vi middagsfrämmande, vi år surströmming. Oj, vad jag har längtat så det var extra gott tror jag. Gumman fick smaka men höll sig hellre till korven. Gumman var så lycklig över att moster Å och J var här så hon fick vara vaken, det blev aningens sent för henne. Bakslaget kommer nog idag...


Idag blir det också full rulle, kalas 1 nu på förmiddagen och kalas 2 på eftermiddagen. Ska lägga iväg så fort Gubben och Gumman vaknat och vi har svalt frukosten. 

Hann faktiskt göra en större städning igår så nu har jag lite fix kvar med skåpar och fönster. Får se när jag orkar det, det känns som ett nödvändigt ont och jag skjuter det hellre framför mig än tar tag i det. Det känns bättre att vara ute i solen och njuta än att hänga i gardinera för att tvätta rutorna... 


Nä nu ska jag börja göra mig klar så jag slipper slåss med resten av familjen på toan. Ibland är det bra att vara morgonpigg :)

Av Ingela - 18 april 2009 07:19

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards