CrossCreekRapids

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Ingela - 26 maj 2010 19:31

Idag har jag faktiskt stått på benen och orkat till stora staden för att besikta Forrden. Jag har aldrig tyckt det har varit märkvärdigt att besikta plåtburkarna trots att jag ofta kört gamla skruttiga bilar. Min äldre bror hatar att besikta bilen och tycker det är värre än tandläkaren, tossigt har jag tyckt... idag måste jag dock hålla med honom. Usch, fy och tvi så nervös jag var och varför vet jag inte. Kanske för att det var första gången jag besiktar bilen i min ägo och har i och med detta egentligen ingen koll på vad bilen är i behov av annat än det den talat om. Hade dekorerat mina naglar inför dopet i söndags och de dekorerna är nu puts väck borta plus lite nagellack. Hann även röka två sigg och trampa några varv hos bilprovningen innan han var klar. Tyckte han slet, petade, puttade, hammrade och kikade alldeles för länge... Fick pappret och en obesiktning, skitbilen hade alldeles för hög halt av något på avgaserna. Han på bilprovningen gissade på en trasig givare och min Gubbe på att jag behöver en ny katalysator. Själv hoppas jag endast på något billigt.

Undra om jag kan använda katterna till att fixa "katten" på bilen? De skulle då ha päls så det räcker i alla fall...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards