CrossCreekRapids

Alla inlägg den 20 juni 2008

Av Ingela - 20 juni 2008 07:23

Efter mycket letande i alla vinklar och vrår av Norrland har jag äntligen hittat ett terrarium att odla mina orkideér i. Blev ändå ett rätt stort måtten är:

L:130cm H:80cm D:70cm. Kommer nog ändå i slutändan att vara för litet men det får duga tills vidare. Jag får ju inte in hur stora saker som helst i vardagsrummet heller. Får hem det idag då P kommer. Sen ska det in förutom bottenmaterial och baksida en fläkt, förmodligen en ljusramp till, en fogger, fukt-, tempmätare och ett vattenfall. Provköras ett tag och sen kan jag installera orkisar i det. Sen är det bara vänta på resultat.


Idag är det midsommarafton, vi ska vara här med mamma, hennes särbo och P. Blir grilla oxfilé med gratäng. Mums. Kommer att ha köttkoma sen efter middagen. 


Jaja, fixa frukost till familjen och sen städa lite innan folket kommer.


Ha en underbar Midsommar(helg).

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards