CrossCreekRapids

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Ingela - 1 oktober 2009 10:10

Det har varit kallt i natt, vi hade -5 igår kväll då vi knatade till lådan och det har nog varit ännu kallare i natt. När Gumman skulle till dagis i morse så var hennes första kommentar då vi kom ut "Mamma, vitt ute! Åka pulka nu?" Det var visserligen vitt på backen av all frost men åka pulka blir nog tungrott. Vad sjutton svarar man på det? Mitt svar blev "Nä, inte än, först måste alla löven ramla av träden och sen ska snön komma." Varav jag fick en stor suck och "Många löv kvar, inte pulka än..." Lilla gumman, vad långa årstiderna ska vara för henne, själv tycker jag det går alldeles för fort för att jag ska hinna allt jag vill hinna.

Nu ska jag återgå till mitt grymt tråkiga skolarbete...


Ha en bra dag

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards