CrossCreekRapids

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Ingela - 25 oktober 2009 20:52

När en hektisk vecka bestående av skola, hemplugg och jobb var äntligen över så tog hektiska helgen över. Dessutom hade jag grammatiklektioner i Luleå på fredagen så min hjärna hade tagit semester då jag kom hem. När vi började lektionen så fattade jag det mesta, mitt i lektionen fattade jag mindre och när jag äntligen förstog så var det någon som inte förstog och en ny förklaring gavs och jag fattade ingenting. Sista timman så fattade jag absolut ingenting och satt mest som en fågelholk och skrev på ren rutin. Det var för mig obegripligt på slutet hur något blir objekt, predikat, adverb, verpartikel, bistats, huvudsats och en massa annat vi gick igenom. Pust, detta kommer att bli en pärs.


I går (lördag) kom syster och svärmor hit för att käka surströmming, gott var det Tungan ute älskar surisar. Skulle kunna äta det nästan hur ofta som helst. Mamma och H var i stugan så de var också med.

Idag däremot har det inte blitt många knop, jag har mest suttit nere hos mamma och stickat. Nu är hela bakstycket klart på bebiströjan och halva framstycket är klart. Sen blir det ett framstycke till då det är en omlottröja...


Nu ska jag hoppa i duschen och sen i lådan. Jag är gudomligt jättetrött och seg. I veckan väntar alldeles för mycket skoljobb för mitt eget bästa. Jag ligger efter och jag hatar det...

Av Ingela - 25 oktober 2009 18:51

   

Av Ingela - 25 oktober 2009 09:36

Jag valde denna sida då jag började blogga för att den var reklamfri men ju kommer den och ska jag bli kvitt den så ska jag betala! Jag ska tame sjutton ha betalt för att ha reklam i min blogg! Jag hatar reklam i bloggar, det stör och är allmänt irriterande. På blogger får man åtminstone betalt för att ha reklam på sin blogg, bygger visserligen på hur klick som görs i bloggen men ändå!

Nä, nu funderar jag starkt på byta bloggplats, jag vill inte ha reklam i bloggen och jag ska absolut inte betala för att bli av med den!


Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards