CrossCreekRapids

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Ingela - 27 oktober 2009 19:38

Jag har suttit i skolans värld hela dagen och försökt förstå mig på en artikel som skulle läsas, sen ska den reflekteras över i ett specialpedagogiskt perspektiv. Har jag inte blivit gråhårig tidigare så lär jag bli det nu. Jag fattar ingenting.


Strax innan Gubben kom hem började jag få ont i knoppen, det lilla som nu finns där... Tog tabletter men det hjälpte inte nämnvärt. Just nu känns huvudet tungt som bly och jag är trött som ett as. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk, jag måste fixa arbetena till skolan innan den 29:e. Jag hatar att ligga efter, tidigare kunde jag slöa och slappa sista veckan innan allt skulle in. Var har den organiseringen tagit vägen? Det är grymt stressande detta.


Nu ska jag göra lite te eller kanske är det kaffe som saknas i huvudet? Sen bädda ner mig i soffan med en god dammsugare och må skönt resten av kvällen.

Av Ingela - 27 oktober 2009 09:35

   

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards