CrossCreekRapids

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Ingela - 7 oktober 2009 06:43

   

Av Ingela - 7 oktober 2009 06:36

Jag har inte hunnit skriva på ett par dagar, det har varit fullt ös här. Jag har jobbat, pluggat och umgåtts med familj och vänner.

BlixtBeda är nu helt bra i benet och haltar inte ens längre, skönt, då får hon vara kvar och ge mer fluffiga kycklingar och goda ägg. På vovven därmot så sväller det under ögat ibland, hon har dock inte haft så stor svullnad som sist utan bara en liten. Jag tror det är cancer...


Idag spöregnar det, jag har fortfarande sommardäck så det kan bli lite småspännande att köra till dagis. Tror det kommer att ordna sig efter grusvägen, ligger man lite på sidan i gruset så har man ofta fäste. Ska byta däck snarast känner jag. Regnet övergår säkert till snö snart...


Nu ska jag sätta mig och försöka läsa lite, ta igen igår då jag jobbade hela dagen. Blev inte ens öppna böckerna...


Ha en bra dag

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards