CrossCreekRapids

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Ingela - 15 oktober 2009 20:10

I veckan har jag mest transporterat arslet mellan hemmet och Luleå. Jag har inte varit hemma förrän 19.30 på kvällarna och Gumman har jag knappt sett alls. Idag blev det jobb så då fraktade jag arslet till Skellefteå. Skönt att få jobba liten men skolan hamnar en hel del bakom. Ska tokläsa i morgon, har skrivit ut alla artiklar så det kommer att gå fort att läsa. Tar sån tid på datorn.

Efter jobbet åkte jag hem till syster, de håller på att renovera vardagsrummet, blir nog fint när det är klart. Just nu var det renoveringsstökigt där så jag hade svårt att se hur det skulle bli. Mamma hämtade upp Gumman på dagis och de om också till syster. I morgon blir Stackars Gumman ledig från dagis för att umgås med P hela dagen, själv ska jag lyssna på hennes skratt och bli varm i hjärtat när jag läser.


Våran Musse-mys har varit borta sen söndag kväll! Jag saknar min älskade katt! Det är inte likt honom att inte komma hem även om han kan sura ihop ordentligt ibland men har har alltid kommit hem. Jag ska ut i morgon och leta när det är ljust. I veckan har jag mest varit ut sent på kvällarna med ficklampa i skogen och vad sjutton ger det? Hehe, det gav en skräckslagen kompis. Du skulle ha sagt du var mörkrädd ju...


Nu ska jag gå ut och ge mina höns mat sen mysa ner mig i soffan och må ordentligt skönt. Min soffa är så mycket skönare än sätet på Renaulten...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards