CrossCreekRapids

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Ingela - 24 september 2009 07:14

Min lilla 14åriga pälsboll har fått en stor knöl under ena ögat. Det ser inte skönt ut.

 

Nu på morgonen ser det ännu värre ut, svullnaden har gått fram längre mot nosen och ner mot halsen. Efter ett litet snabbt överläggande nu på morgonen vid 06 så konstaterade vi att hennes dagar är räknade. Är man 14 år gammal och har levt ett friskt liv (är för övrigt egentligen pigg och fräch) så ska man få ett värdigt slut och inte en massa konstiga behandlingar hos veterinären.

Nu kommer det säkert att bli ramaskri här då vi inte tar dit henne först för undersökning och ser vad det är MEN jag vill skona henne från veterinärkliniken då hon blir grymt stressad där och ibland kan det ta några dagar innan hon blir sig själv igen och med sina 14 år är det inte ens säkert att hon någonsin blir sig själv igen.

Hur jag än vänder mig i denna fråga så har jag rumpan bak, det är inte lätt att ta beslutet att ta bort sin vän sen 14 år tillbaka...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards