CrossCreekRapids

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Ingela - 25 september 2009 21:50

Hade för ovanlighetens skull lektioner i Luleå idag. Ganska kul att träffa sina klasskamrater. Reovisningar kan jag däremot klara mig utan, det finns roligare saker än att stå och berätta hur man har uppfattat olika saker.


Min älskade vovve har blivit bättre runt nosen, knölen har minskat rätt mycket idag. Jag vet fortfarande inte om det är sista helgen hon lever eller om det blir lite längre. Vill inte att hon ska lida och berätta kan hon inte göra heller. Jag bollar fram och tillbaka med alternativen som egentligen inte finns.


Ska försöka ta mig ut i helgen och fota lite, bloggen håller på att vara lite tråkig. Det var ett tag sedan jag lade upp bilder. Har inte haft tid att fota, det ligger inte högst på priolistan just nu.

Högst på priolistan just nu är att borsta tanden och krypa ner mellan lakanen för att må lite gott :)


Natt natt

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards