CrossCreekRapids

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Ingela - 26 september 2009 21:30

Min vovve är nu mycket bättre runt nosen och "bölden" är snart ett minne blott däremot är Blixtbeda mycket sämre. Hon har varit halt och lytt i ett par dagar men har pickat, ätit och druckigt som vanligt så jag har bara hållit koll på henne. I morse var hon lika halt som vanligt men nu i kväll så släpar hon benet efter sig, det blir avlivning i morgon på lilla Blixtbeda. Tråkigt men sant. Jag ville verkligen ha en friserad dvärgkochin och nu ska hon knalla runt hörnet. Attans...

Idag har det inte blivit många knop, det har känts som att huvudet ska sprängas i miljoner småbitar. Gumman har då som pricken över i:et varit i sitt äkta esse. Svaren vi har fått av henne idag så fort vi sagt något är "Vill INTE" och "Mamma kan göra själv". Måttligt roligt då hon ska plocka upp sina leksaker eller äta med gaffel. Förutom att säga emot så har hon provat lyfta stackars Musse i öronen Skrikandes

Nu ska jag hoppa i duschen och "smälta" mina nack och axelmuskler med hothot vatten.

Av Ingela - 26 september 2009 20:44

   

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards