CrossCreekRapids

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Ingela - 5 oktober 2010 21:23

men det händer inte så mycket i mitt liv just nu, jobbar, pluggar, tar hand om dotter och djur försöker sen därimellan få in maken och huset på nått vänster.    Som tur är gäller denna hektiska vardag endast en tid och inte resten av livet. Jag måste ju få gjort kursen på LTU så jag kan få ett fast jobb, eller så fast det kan bli idag inom skolan.


I helgen har vi i alla fall passat på att mysa ordentligt. Nästan hela lördagen gick åt till familjen och bara vara. Ett par timmar for vi iväg till stora storebror och hämtade lite saker de ville bli av med. Söndagen storstädade(!) jag hela huset och Gumman var en flitig hjälp- och stjälpreda. Svägerska var hit och lånade tvättmaskinen också... Händelserik men händelselös helg alltså.

Nästa helg kommer äntligen K och "lilla" N upp från södra sverige, ska bli så kul att få träffa dem. "Lilla" N har hunnit bli några år (hon är äldre än Gumman) och jag har fortfarande inte hunnit träffa N. Jag borde skämmas, hur ofta har jag varit ner och inte hälsat på? Det är faktiskt kortare mellan Västerås och K än vad det är mellan oss och Västerås...

Av Ingela - 5 oktober 2010 21:21

   

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards