CrossCreekRapids

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Ingela - 14 oktober 2010 22:22

När jag klev upp i morse var det rykande snöstorm och på backen låg snöhelvetet kvar... Då jag och Gumman sen skulle åka så hade det kommit nästan 1,5 dm skitsnö. Rolig bilfärd väntade mig då jag varit så förutseende att jag bytt till vinterpjuckor på bilen... NOT!!! Halkade mig iväg, det spann och slirade men vi tog oss iväg i sakta maklig fart. Gumman klagade över att jag körde så sakta och tyckte att jag skulle öka farten. Skulle inte tro det, tyckte jag. Medan jag satt och rattade och styrde för brinnande livet passade Gumman på att tömma min handväska och snatta min rattmuff. Efter 45 minuter hade jag inte ens tagit mig halvvägs till dagis, insåg att jobbet var x timmar bort då jag har sju mil dit. Kastade in handduken och vände bilen, ringde chefen och åkte hemåt. Gumman tyckte jag var knasig då dagis låg åt andra hållet. Du får leka hemma blev mitt omuntra svar. Väl hemma stannade hon ute i ett par timmar i snöstormen och lekte... Knäpptoffsen.

Så här såg det ut då vi kom hem strax före 8:

 

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards