CrossCreekRapids

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Ingela - 16 juni 2010 16:30

med att ha trasig bil, det innebär att det är Gubben som handlar på vägen hem från jobbet. Jag slipper eländet med att packa unge, åka i värmen, packa ur unge, slåss med unge på ica (hon är egentligen snäll på där) vänta ihjäl sig vid kassan, packa 10 ton varor (vi veckohandlar) packa unge och åka hem i varm bil. Nu kan jag och Gumman istället fortsätta njuta ute. Rätt så skönt faktiskt.

Har däremot fått en djävulusisk hosta, jag hostar så jag nästan tappar luften. Det irriterar som fan i halsen. Blir en stadig wiskey i kväll, tror Gubben har någon tjärflaska i sin gömma. Smakar urgaburga därmot och jag har ingen aning om det hjälper men rykten säger att det fungerar eller är det bara en ursäkt att få ta en virre? Vi får väl se vad som händer.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards