CrossCreekRapids

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Ingela - 20 juni 2010 12:13

I fredags kom P och S hit, vi grillade lamm. Medan killarna bastade sig röda (eller var det pilsnern som gjorde det?) så passade jag och P på att rekonda våra naglar. Blev en sen kväll men bara upp och skutta med pigga(?) barn. Efter frukost lämnade vi karlar och barn hemma, drog till Piteå för att köpa nya vindbyxor till mig. Mina är jättekaputt och jag hade schanghajjat Gubbens som han gärna ville ha tillbaka. Blev även en blus från HM och lite annat smått och gott. När vi kom hem stod två ilskna bin vid kolgrillen och försökte tända den i spöregn. Väldigt lyckat, med en grillflytt till gamla höliret fick de fart på eländet sen var det bara vänta, vänta och vänta igen på maten. Jag tillhör den kategorin av människor som blir mindre glad av att vara hungrig och utan mat så min "argrynka" mellan ögonen var nog ganska tydlig innan maten kom på bordet. Att det regnat hela dagen gjorde nog inte saken bättre...

Idag regnar det också och jag som hade tänkt sätta ihop studsmattan Gumman fått av  mormor men det är nog bara vänta tills det slutar regna. Vi får hitta på något annat roligt inne i stället. Borde dammsuga också då hunden löser tonvis med päls igen...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards