CrossCreekRapids

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Ingela - 10 november 2009 20:39

Har idag varit på jobbet och jobbat ett par timmar men även suttit med den hemska svenska grammatiken. Halva arbetslaget deltog ett tag. När man får diskutera så får man ibland upp ett liljeholmens ljus och tror att man förstår varför det bli som det blir för att sen bli totalt nollad igen och inte fatta ett jäkla skit. Det är så gudomligt irriterande, varför kan man inte fatta på en gång? Det bli mer jaa, nää, njää, jaa, jaha, nähä, skit samma... när jag jag sitter med eländet.

I morgon bär det av till Luleå för "lite" lektioner i Specialpedagogik, två böcker ska behandlas. Efter lektionerna stressa ner till Byske för syjunta, måste bara stanna i Piteå för att köpa lite garn. Var jag äter middag har jag ingen aning om...

Gubben har tagit ut pappaledigt i veckan, han och Gumman ska göra hönshuset färdigt. 1,5 vägg och taket saknar isolering, el ska dras in och dörren göras. Hoppas de hinner klart i veckan medan jag rantar runt...

Nu ska jag gå natta hönsen och sen blir det natta mig själv.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards