CrossCreekRapids

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Ingela - 12 november 2009 20:18

Nu är näst sista dagen avklarad i Luleå, svenska två i morgon och då blir det grammatik hela dagen. Det lär bli kortslutning igen. Nästa vecka är det också fullt ös medvetslös. Måndag; Luleåfri men ska togläsa. Tisdag; jobb och plugg. Onsdag; Luleåfri men plugga hemma, Umeå på kvällen. Torsdag; har ingen aning, antingen jobb eller hemmaplugg. Fredag; jobba. Halelulja vilken rolig vecka, ja onsdag kväll ser jag verkligen fram emot då jag ska på orkidéutställning Tungan ute sparat pengar enkomt för denna resa.

Mina "dagens bilder" är tyvärr slut och jag hoppas att kylan håller i sig ute så jag kan fota riktigt fina vinterbilder till helgen. Solen får gärna titta fram också...

Nu ska jag ut och natta hönsen och se dö själv i soffan med stickningen...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards