CrossCreekRapids

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Ingela - 17 november 2009 20:48

Idag var en hektisk dag då chefen tyckte jag kunde vara på tre platser samtidigt. Vikariera för en person på fm och för en annan på em vilket gjorde att två lektioner överlappade varandra och jag skulle ha lunch där också. Dags att klona sig själv... Det löste sig med lite skrivuppgifter Oskyldig

Att ha engelskalektioner sätter sina spår i mitt huvud, jag får verkligen tänka efter i grammatiken innan jag säger något. Jag har alldeles för lite engelska för mitt eget bästa.


Nu har jag tänkt skriva en önskelista, ska på orkidéutställning i morgon kväll och inhandla lite nytt. Tungan ute

Det är inte bara julafton, det är himmelriket!

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards