CrossCreekRapids

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Ingela - 26 november 2009 18:12

Planen idag var att efter treårskontrollen åka hem och börja julpynta med Gumman, ha en mysdag alltså. Icke sa Nicke, treårskontrollen var den tystaste halvtimman jag varit med om, inte många ord sagda så vi måste göra om språktestet senare. Sen hade jag hoppats på att vi kunde få influensasprutan då vi likaså var där men de skulle inte få in vaccinet förrän senare under dagen så vi fick vackert vänta till 14.00 Fördrev tre timmar i Byske centrum, halleluja säger jag bara.

När vi väl kom hem var hela familjen så förbajjat trötta att vi inte orkade säga nått alls. Gumman har suttit med en bok, jag halvdurat på soffan och Gubben sittandes vid datorn.  Blev rester till middag.

Nu ska jag försöka masa mig iväg till syjuntan, ska bli kul trots att jag skulle kunna gå sova nu. Jag är lika helpjotis trött nu som jag var då jag var förkyld sist. Undra om jag egentligen hade knorren då, utan feber?

Av Ingela - 26 november 2009 08:21

Det är fortfarande grått och trist ute så efter Gummans treårskontroll så ska vi mysa på här hemma och börja plocka fram julen. Jag har egentligen en massa måsten i skolan men det tar jag sen, idag är min och Gummans mysdag har vi bestämt. Inte ofta vi kan ta det mitt under veckan nu för tiden.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards