CrossCreekRapids

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Ingela - 24 november 2009 20:41

Det är standarfrasen vi har fått höra ett x antal kvällar från Gumman när hon ska sova. Käka välling och lägga sig är inga problem utan det är precis då hon ska somna då: Pling och sen är fan själv lös. Det går verkligen inte slappna av och lägga åt ögonen. Två timmar tar det innan hon har somnat och vi har testat det mesta i barnvänlig väg så nu är idéerna slut och det är bara hoppas på att ilet går över snart. Själv skulle jag också vilja gå sova, det är tungt att både jobba och plugga så tidiga kvällar är min dröm men en eller två egotimmar vill man gärna ha...

Jaja, nu ska hönsen få kvällsmat, jag ska duscha och sen förhoppningsvis gå sova. Ska programera boxern också, måste komma ihåg att spela in Hells Kitchen...

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards