CrossCreekRapids

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Ingela - 1 december 2009 21:16

men då man åker till jobbet när det fortfarande är mörkt och kommer hem då det är mörkt är det ganska hopplöst. Snön kom ordentligt i natt och det var gudomligt irriterande att ha flera cm iskaka på bilen under snön. Tog ett tag att hacka sig in till dörren. När jag jobbade tittade solen fram och jag önskade att min kamera hade följt med till jobbet då det var gudomligt vackert ute, till och med i stan. Visst kan jag ta med stativet ut och fota nu men motiven är begränsade...

Är det sol i helgen ska jag garanterat ut med den. Det har inte alls varit kul de senaste tre veckorna med regn, regn och regn igen. Fota har varit det sista jag tänkt på.


Nu ska jag försöka ta mig in i duschen och sen till lådan och hoppas att Gubben och Mjukis hakar på.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards