CrossCreekRapids

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Ingela - 28 december 2009 19:08

Det snöar fortfarande och blåser. Inte för att det gör något att det snöar, jag är av den konstiga sorten som gillar snö men nu får det fan ge sig. Det har snöat konstant sen före julafton och vi vill göra annat än att sitta inne eller vara ute och skotta. Visserligen kan man vara ute då det snöar men samtidigt som det snöar så blåser det polarvindar och snöflingorna är inte sköna att få i ansiktet. Att ha en treåring inne konstant är tålamodsprövande... Hoppas på bättre väder i morgon.


Har idag stickat en del på systers bebiströja och nu är det inte långt kvar på sista framstycket sen småärmarna... Jag ser ljuset i tunneln, det har inte räntat fort då det är på stickor tre och ett tunt, tunt garn men fint blir det   


Nu ska Gumman få hoppa i säng och jag ska dö i soffan en stund.

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards