CrossCreekRapids

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Ingela - 20 december 2009 09:10

I morgon fyller våran lilla Gumma hela tre år. Vad tiden går fort, alldeles för fort. Så idag blir det kalas här av de som inte kan komma i morgon sen dyker de som kan upp i morgon. Av oss kommer hon att få en DVD-box med Nicke Nyfiken. Jag kan inte i ord beskriva hur mycket jag längtar. Den hon har nu har vi sett otaliga gånger, vi ser den till och med på danska ibland för att få variation    Förhoppningsvis så duger de nya filmerna... Sen lyckades vi hitta mjukisdjuret Nicke Nyfiken, hoppas den också går hem hos henne.


I fredags gjorde jag sista dagen på jobbet och det var med bitterljuv känsla. Skönt med jullov och hinna plugga ikapp lite men jag vill även fortsätta jobba där. Jag får se hur mycket jag får jobba under vårterminen.


Nu ska jag klä på Gumman klänningen och sen dressa mig själv, måste fixa häxruffset också.

Ha en bra dag

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards