CrossCreekRapids

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Ingela - 13 december 2009 22:29

Dagen började med att jag och Gumman tittade på tv, luciatåget på kanal 1. Jag tycker det är vackert i kyrkan med luciatåg där men jag är alldeles för lat för att åka dit i skrottottan på morgonen. Sen gick vi upp och väckte Gubben som fyller år idag, Gumman skulle promt läsa Barbapapa för honom. "Då blir pappa glad" som hon sa. Sen var det full rulle hela dagen, vi har haft fikagäster sen 11.30 ungefär och allt det vi bakade igår blev musigt värre. I kakfatet fanns: dammsugare, biskvier, jordnötskakor, drömmar, lussekatter och hallongrottor. Tårta fanns också.

Sen sista gänget farit så dog vi i soffan med syster och J för att glutta på en thriller, Blackmail. Thriller var det då inte snarare en komedithriller, vi skrattade rätt gott vissa stunder i filmen. Ingen film jag rekomenderar rakt av precis.

Nu ska jag upp och dra täcket över öronen, sista arbetsveckan till veckan sen (plugg)jullov.

Av Ingela - 13 december 2009 22:20

   

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards