CrossCreekRapids

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Ingela - 8 december 2009 22:45

men pluggveckan tar vid. Hade tänkt försöka plugga ikapp lite så jag också kan ta ledigt några dagar över jul, skulle verkligen behöva det. Chefen kom förbi i måndags och frågade om jag kunde ha kvar engelskan fram till jul och självklart kunde jag det. Så fortsatt 75 % jobb    Sena inlämningar gör bara att poängen för kursen kommer in senare om jag inte skulle hinna klart. Jag satsar då på att få Svenska som andraspråk godkänd i tid då jag behöver den mest. Lite annat är inplanerat i veckan också. I morgon blir det Skeribi för återlämning och nylån sen en snabbis till syster och sen hem för att dyka i böckerna igen. Grammatiktentan ska in i morgon kväll, det mesta är gjort och jag behöver mest bara finslipa den lite. Se om alla ordklasser är där de ska plus sätta in lite meningar i satsscheman. Pust.

Torsdag är också bokad med lite småsaker medan Gumman är hos Moster I, tack för att ni ställer upp   Guld värt!


Nu lådan!

Av Ingela - 8 december 2009 22:45

   

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards