CrossCreekRapids

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Ingela - 11 december 2009 06:41

Igår gjorde jag och Gubben en rajd på stan för att fixa julklapparna så nu är de färdiga för i år. Vi väntar dock på ett som är beställt över nätet.

Även om vi i förväg bestämt hyffsat vad som skulle inhandlas så blev det en del kutande. Det som var tänkt till Gumman fanns inte i den storlek vi ville sen då vi hittat en ersättare så hade redan H inhandlat det. Mycket gnuggande av geniknölarna blev det innan vi fått ihop till henne. Tycker inte det ska vara så svårt att köpa till en treåring men det var det.

Sen har vi alla födelsedagar i December som gör att man bli gråhårig. På söndag fyller Gubben, 8 dagar senare fyller Gumman, 3 dagar senare julafton, på annandagen fyller mamma sen vet jag det är någon mellan jul och nyår som jag förträngt, hojta! Ja, sen nyårsafon och fyra dagar efter det P... Det är sjutton inte lätt att hitta presenter också i villervallan.

Nu blir det morgonkaffe i lugn och ro innan Gumman vaknar.

Av Ingela - 11 december 2009 06:40

   

Presentation


Här skriver jag om våran vardag, djuren och mina ljuva orkidéer.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Skriv i gästboken!

Besökare

Totalt antal besökare:
Denna månad:
Idag:

Sidor jag gillar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Virka!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards